Marrëveshja 50 mln euro, zbulon vendimin final të Mbapes


Sipas “L’Équipe”, Paris Sen Zhermeni me marrëveshjen me “GOAT” do të arkëtojë rreth 50 milion eurosh gjatë tri viteve të ardhshme. Marrëveshje kjo që i bashkohet asaj të “Qatar Arëays”, i cili do të jetë sponsori kryesor i liderit aktual të Ligue 1 dhe për një shumë prej 70 milionë euro. Skuadra pariziene njoftoi marrëveshjen me markën “GOAT”, e specializuar në shitjen e produkteve të stilit të jetesës dhe që do të zëvendësojë “QNB”, si sponsor në mëngët e fanellave të klubit për tri sezonet e ardhshme.

Mirëpo një nga habitë e shpalljes së marrëveshjes me “GOAT” është se Kylian Mbappé nuk figuron në sloganin reklamues të PSZH-së.

Edhe pse sulmuesi ka një klauzolë në kontratën e tij që i lejon të vendosë nëse do të marrë pjesë apo jo në këtë lloj ngjarjeje, siç raportohet nga “RMC Sport”, mungesa e yllit francez është për shkak të pasigurisë në lidhje me të ardhmen e tij.

Duke qenë se ende nuk dihet nëse Mbappé do të luajë sezonin e ardhshëm në Paris, si dhe duke pasur parasysh interesin e madh nga Real Madridi, lojtari ka vendosur të mos marrë pjesë në spotin reklamues. Një provë e qartë se ai mund të largohet nga kryeqyteti francez në qershor.

The post Marrëveshja 50 mln euro, zbulon vendimin final të Mbapes appeared first on Alsat.