Kim Kardashian vazhdon të marrë vëmendjen me pamjen e re, frymëzuar nga vitet ’80


Kim Kardashian publikoi disa pamje të tjera nga prapaskenat e reklamës së saj të fundit për rrobat e banjës të markës “SKIMS” të shtunën.

Ylli 41-vjeçar tregoi dekoltenë e saj të bollshme me një palë bikini metalike, të cilat i shfaqi dje në reklamën e re plot stil, ku u shndërrua në një bombë bionde të viteve ’80, shkruan DailyMail.

Kim ka impresionuar fansat së fundmi me humbjen e saj në peshë prej 21 kilogramësh – dhe gama e re e rrobave të banjës prej argjendi dhe ari shërbejnë për të theksuar transformimin e trupit të saj.

Nëna e katër fëmijëve publikoi një seri videosh të prapaskenave në InstaStory që u dhanë fansave një paraqitje ekskluzive të asaj që shkoi në bërjen e materialit promovues.

Kim ngacmoi fansat të premten duke u thënë atyre në mbishkrimin origjinal: “Së shpejti, ‘Skims’ të reja metalike. Në shitje nga e mërkura”.

Reklama mahnitëse është puna e dobishme e artistes pamore britanike Nadia Lee Cohen.

Cohen, 29 vjeçe, ka studiuar në Kolegjin e Modës në Londër dhe është shumë e frymëzuar nga kinemaja dhe Britania e Madhe dhe Amerika e viteve ’60 dhe ’70.

Reklama e Kimit dukej se ishte një përzierje e notave të stilit të viteve ‘60, ‘70 dhe ‘80, teksa ajo u fotografua me një telefon celular si mbështetje, që u shfaq për herë të parë rreth vitit 1980.

Në një moment, Kim qëndroi duke pozuar me modelin e ri të flokëve teksa pretendonte se fliste në telefon.

Kim u shoqërua nga një mori modelesh të tjera për tiparin shumë të stilizuar, të gjitha të zbukuruara me veshjet më të fundit të rrobave të banjës “SKIMS”. /Telegrafi/