Lotë krokodili derdhen për faktin se kontrata me “Bechtel dhe Enka” ka qenë me “elemente kriminogjene dhe kriminale”, dhe ka qenë “Maqedonia perëndimore…po të përjashtojmë Prilep-Manastirin” do të “blejnë ndërtime pa leje”, duke drejtuar gishtin nga Artan Grubi dhe BDI dhe imagjinoni, Korridori 8 ishte “rruga e zhdukjes së shtetit”!

Shkruan: Seladin Xhezairi

Korridori 8, – së bashku me hekurudhën nga Bullgaria, përmes vendit tonë për në Shqipëri – deri më tani ka qenë një premtim parazgjedhor dhe atu i pothuajse të gjitha partive politike që nga pavarësia e Maqedonisë, në fillim të viteve 1990. Ishte, do të thosha, një dëshirë e shkretë e partive të shqiptarëve vendas, nga PPD, PDSH, e deri vitin e kaluar BDI! Memorandumi i nënshkruar nga Qeveria me kompaninë “Bechtel and Enka”, si investitor strategjik për ndërtimin e autostradave Tetovë – Gostivar, Strugë – Qafasan, si dhe Prilep – Manastir, duket se do t’i shënojë fundin shitësve të mjegullës. për këtë çështje. Por Maqedonia do të ishte vërtet “Zvicra e Ballkanit” nëse nuk do të kishim elita dhe grupe interesi të caktuara politike që në këtë rast kujdesen më shumë për interesat serbe dhe greke (të lidhura me Korridorin 10) sesa për interesat e qytetarëve të Maqedonisë, pra sido që të jenë ata – shqiptarë etnikë!

Në fund të fundit, këto dy vende kanë një interes legjitim për të penguar projektin për faktin se ai do të përfaqësojë konkurrencën në Korridorin 10. Prandaj, është paradoksale të mbrohen interesat serbe dhe greke në një masë të tillë, pa i dhënë përparësi atyre maqedonase. Imagjinoni se ku do të ishte Maqedonia e Veriut nëse këto qarqe do të kishin mbrojtur interesat e vendit me kaq vendosmëri gjatë gjithë këtyre viteve?!

Unë ndjek me interes të pambuluar profesional debatet e hapura për fillimin e ndërtimit të këtij projekti kryeqytetas, do të thosha strategjik, jo vetëm për ne, por edhe për të gjithë rajonin dhe nuk mund të mos pyes, ku erdhi një zemërim i tillë, shqetësim i tillë për një investim që sipas të gjitha analizave do të jetë fitimprurës? Sepse, meqë ra fjala, ekspertët e kanë njohur tashmë interesin ekonomik për një lidhje hekurudhore dhe rrugore të portit bullgar të Burgasit (Bullgari) me Durrësin (Shqipëri), nëpërmjet Maqedonisë së Veriut, një shekull e gjysmë më parë.

Dorë për zemër, investimet kapitale në çdo vend shoqërohen gjithmonë me kundërpikëpamje, të cilat më së shumti vijnë nga opozita dhe grupe të ndryshme interesi apo grupe presioni. A nuk ishte kështu me kontratën me kompaninë kineze “Sinnohydro”? Dhe atëherë, ashtu si tani, theksi u vu tek “dyshimi” për shkak të mungesës së transparencës totale të marrëveshjes. Mirëpo, këto ditë duket se del në pah i ashtuquajturi nacionalizëm ekonomik me shenjën “maqedonase”! Po derdhen lotë krokodili për faktin se marrëveshja me “Bechtel dhe Enka” ka qenë me “elementë kriminogjenë dhe kriminalë”, dhe ka qenë “Maqedonia perëndimore…nëse përjashtojmë Prilep-Manastirin” do të kishin “blerë ilegale”. ndërtime”, duke drejtuar gishtin nga Artan Grubi dhe BDI dhe imagjinoni, Korridori 8 ishte “rruga e zhdukjes së shtetit”!

Shiko, mrekulli: në të gjitha këto, në biznesin tonë, ndërhyri diplomacia amerikane dhe evropiane! Dhe ambasadorja amerikane, Angela Ageler, në ditën kur u vu gurthemeli i projektit të Korridorit 8, nënvizoi se projekti është i veçantë për Maqedoninë e Veriut, për Ballkanin Perëndimor dhe për mbarë Evropën, por edhe një ditë shumë e madhe për Shtetet e Bashkuara dhe për biznesin amerikan në vend.

“Ky është një investim në të ardhmen e Maqedonisë së Veriut dhe të gjitha vendeve të lidhura me Korridorin 8 dhe më gjerë. Përmirësimi i rrugëve në Maqedoninë e Veriut është jashtëzakonisht i rëndësishëm për zhvillimin ekonomik. Zhvillimi i këtij rrjeti modern rrugor do të ndihmojë në lëvizjen e njerëzve, lëvizjen e mallrave dhe tërheqjen e investimeve. Rrugët e mira të transportit si Korridori 8 do ta ndihmojnë Maqedoninë e Veriut të përmirësojë integrimin e saj rajonal dhe të ndërtojë marrëdhënie më të mira me fqinjët e saj”, tha diplomati amerikan në vend, duke theksuar se rrjeti modern rrugor do t’i afrojë njerëzit e rajonit.

Së fundi, cilësia e infrastrukturës rrugore në rajonin e Ballkanit Perëndimor ndryshon nga vendi në vend. Por ilustrativ është “Raporti mbi Konkurrueshmërinë Globale të Forumit Ekonomik Botëror për vitin 2019”, sipas të cilit, në renditjen me 141 vende për cilësinë e rrugëve, vendi ynë është në fund!